Головна » 2018 » Листопад » 23 » Завдання сучасної школи – виховання успішної особистості
11:37
Завдання сучасної школи – виховання успішної особистості

Сьогодні незаперечним є той факт, що освіта є одним із головних чинників забезпечення сталого розвитку суспільства, генератором нових ідей, запорукою динамічного розвитку економіки. Саме освіта готує людину до складнощів сучасного життя, забезпечує свободу її інтелектуального, професійного та соціального вибору.


 


Тому в освітньому процесі перевага надається прийомам діяльнісного підходу, адже для сучасного школяра не  стільки важливо запам’ятовувати фактичний матеріал, скільки вміти виділяти головне, встановлювати зв’язки, бачити проблему та шукати способи її розв’язання. Необхідна технологія, яка б створила оптимістичну установку дитини, дала б їй відчути радість праці, щастя успіху у навчанні, збудила в серці почуття власної гідності. Тому що успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.


 


Досягти сказаного вище допомагає педагогічна технологія "Створення ситуації успіху". Дана технологія заслуговує на пильну увагу вчителя сучасної школи (нової української), а тим більше вчителя-словесника, літератора. Тому саме питанню заглиблення в створення ситуації успіху був присвячений міський семінар вчителів зарубіжної літератури, який відбувся 22 листопада 2018 року в Комунальному закладі "Навчально-виховний комплекс "загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №11-ліцей" міста Ковеля". Тема семінару: "Створення ситуації успіху засобами зарубіжної літератури – важлива умова формування творчої, всебічно розвиненої особистості учня".


  


Згідно плану семінару педагоги-викладачі зарубіжної літератури з усіх закладів загальної середньої освіти познайомилися з теоретичними основами технології "Створення ситуації успіху": актуальністю, умовами, прийомами запровадження технології та етапами створення ситуації успіху на уроці зарубіжної літератури (доповідь Сидорук Г.О., співдоповідь – Дудчик Н.М., вчителів зарубіжної літератури НВК "ЗОШ №11-ліцей" м. Ковеля).

Досить активно і зацікавлено працювали педагоги в групах, створюючи асоціативні кущі: що таке успіх?; секрети успіху; портрет успішного вчителя; портрет успішного учня.


  


 Після цього гості закладу були запрошені до творчої майстерні, де взяли участь в майстер-класах вчителів кафедри, кожен з яких демонстрував методи, прийоми роботи, які створюють на уроці ситуацію успіху, дають учням свободу творчої діяльності, формують обстановку співробітництва, вміння працювати в команді, що сьогодні досить актуально.


  


Дудчик Н.М. продемонструвала прийоми: "броунівський рух", "дерево рішень", Бєлах А.О. поділилась досвідом створення з учнями лепбука, Мокійчук В.В. – створення буктрейлера, Джигун М.П. розповіла про прийом колорування, Сидорук Г.О. – про методи графічного моделювання інформації: "кластер" та "фішбоун".



Присутні вчителі, працюючи в групах, із задоволенням складали "кластер" за заданою темою та вирішували запропоновану проблему методом "фішбоун".



На завершення семінару переглянули літературну композицію "Добро і зло у світовій літературі", підготовлену учнями 7-8-их класів та їхніми викладачами.



Дякуючи літературному матеріалу, виконавській майстерності дітей (читанню віршів, виконанню пісень, сценічній грі) всі присутні отримали чудовий енергетичний заряд, духовне піднесення.



Упродовж всього семінару панувала доброзичлива атмосфера співпраці, взаєморозуміння, взаємопідтримки, налаштованості на успіх. Педагоги також відчували радість від праці, від спілкування.



Технологія "створення ситуації успіху" спрацювала на 100%!

 

Прес-центр Комунального закладу

 "Навчально-виховний комплекс

"загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня

№11-ліцей" міста Ковеля"

Переглядів: 1422 | Додав: Zagon | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar