Додаток №1 до
наказу від 31.08.2021 р. №158
План
заходів щодо запобігання та протидії булінгу
на 2021/2022 навчальний рік
№ з/п |
ВИД РОБОТИ |
Цільова аудиторія |
Строки виконання |
Відповідальний |
Первинна профілактика |
||||
|
Початкове та періодичне інформування працівників про захист дітей від усіх форм насильства та жорстокого поводження відповідно до плану |
Працівники ліцею |
За планом |
Відповідальний за організацію роботи щодо протидії булінгу |
|
Залучення до роботи з профілактики та подолання булінгу всіх учасників освітнього процесу |
Учні, батьки, вчителі |
Постійно |
Адміністрація ліцею |
|
Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню на засіданнях професійних спільнот |
Педагоги |
З планом |
Голови професійних спільнот |
|
Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти , які вчинили булінг, стали його свідками або потерпіли від цькування |
Здобувачі освіти |
Постійно |
ПС |
|
Організація постійного чергування в місцях загального користування (їдальня, буфет, коридор, роздягальня, шкільне подвір’я) і технічними приміщеннями |
Учні |
Постійно |
Чергові вчителі та адміністратори |
|
Перевірка приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) |
Учні |
Постійно |
Заступник директора з господарських питань, чергові вчителі |
|
Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) |
Учасники освітнього процесу |
За потребою |
ПС |
|
Оновлення інформації розділу про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу |
Учасники освітнього процесу |
Вересень |
ЗД Стречен Ю.В., ПС |
|
Проведення заходів з профілактики негативних звичок, жорстокої та протиправної поведінки серед неповнолітніх |
Учні |
Постійно |
Класні керівники, ПС |
|
Здійснення спільно з центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, соціального інспектування сімей, у яких батьки схильні до недбалого ставлення відносно дітей |
Сім’ї СЖО |
За потребою |
ПС |
|
Засідання консультаційного пункту на тему «Діти, які потребують посиленої педагогічної уваги: правила конструктивної взаємодії» |
Педагоги |
Листопад |
ПС |
|
Психологічний семінар з питання «Дитяча агресія: шляхи подолання» |
Класні керівники |
Квітень |
ПС |
|
Інформаційна робота через батьківські інтернет додатки |
Батьки учнів |
Постійно |
Класоводи та класні керівники |
|
Вивчення психологічного клімату класних колективів з метою виявлення ізольованих і відторгнутих учнів |
Учні |
Жовтень Листопад |
ПС |
|
Моніторинг безпечності освітнього середовища |
Учасники освітнього процесу |
Грудень Січень |
ПС |
Вторинна профілактика |
||||
|
Розгляд заяв про випадки булінгу |
Індивідуально |
За заявою |
Директор ліцею |
|
Сеанси медіації |
Конфліктуючі сторони |
За потребою |
Медіатор
|
Додаток №2 до
наказу від 31.08.2021 р.№ 158
План виконання заходів
щодо профілактики та протидії булінгу на 2021/2022н.р
№ з/п |
Вид роботи |
Цільова аудиторія |
Строки виконання |
Відповідальний |
|
Соціально-психологічне дослідження щодо виявлення насилля серед учасників освітнього процесу. |
Учні 6- 8 |
Листопад |
ПС |
|
Контроль за поведінкою дітей та взаємостосунками між ними під час освітнього процесу та поза ним |
Учні |
Постійно |
Педагогічний колектив
|
|
Дослідження рівня агресивності та ворожості учнів підліткового віку |
Учні 5-9 класів |
Грудень |
ПС |
|
Діагностика рівня вихованості учнів школи |
Учні 1-11 класів |
Квітень |
Практичний психолог |
|
Батьківські збори з обговоренням питань насильства у сім’ї та шкільному середовищі |
Батьки |
За планом |
Класні керівники |
|
Круглий стіл з батьками діти, яких потребують посиленої педагогічної уваги «Погана поведінка дитини: як розпізнати мету і що робити» |
Батьки |
Лютий |
ПС |
|
Засідання команди психолого- педагогічного супроводу дитини з ООП на тему: «Шляхи ефективної інтеграції дитини з ООП в колектив однолітків» |
Педагоги інклюзивних класів |
Грудень |
Соціальний педагог |
|
Профілактичні бесіди класних керівників з учнями та батьками щодо попередження булінгу |
Учні, батьки, вчителі |
Відповідно до графіка |
ЗД Сметюх А.М. |
|
Виховна година «Кібербулінг аба агресія: способи розпізнання і захист» до Дня безпечного Інтернету |
Учні 7-8 класів |
Лютий |
Класні керівники |
|
Заняття з елементами тренінгу «Зупиніться! Не моя історія про булінг»» |
Учні 1–4 класів |
Лютий |
Класні керівники
|
|
Круглий стіл за участю лідерів учнівських колективів «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» |
Лідери учнівського самоврядування |
Січень |
Педагог-організатор |
|
Пункт звернень «Скринька довіри» |
Учні, вчителі, батьки |
Протягом року |
ПС |
|
Проведення заходів в рамках акції «16 днів проти насильства» |
Вчителі, учні, батьки |
Листопад (за окремим планом) |
ПС |
|
Підготовка та розповсюдження брошури з переліком нормативних документів з питань профілактики булінгу в освітньому середовищі |
Педагоги |
Жовтень |
Соціальний педагог |