Головна » 2020 » Лютий » 20 » «Історія Небесної сотні. Згадаймо головне.»
12:07
«Історія Небесної сотні. Згадаймо головне.»

Сьогодні Україна черговий раз (ушосте) із сумом та болем в серці пошановує пам′ять героїв Небесної сотні , які боролися за честь ,правду й гідність та віддали своє життя за Україну.

Сумно й боляче від того , що сильні та дужі чоловіки , не менш відважні жінки , та зовсім юні хлопці вже ніколи не повернуться додому , не обіймуть близьких , не посміхнуться друзям.

Хто б міг подумати , що в 21 сторіччі ,після всього , що пережила наша (і не тільки) держава ,все повториться знову .Схоже, людство не квапиться вчитись на своїх помилках.

20 лютого –одна з найкривавіших дат в новітній історії України . 6 років тому силовики розстрілювали людей на Майдані та Інститутській. Цілили в голови і шиї , на ураження . Лише за ранок останнього дня Революції гідності вбили понад 50 її учасників . Разом із закатованими та забитими до смерті раніше , вони склали перелік героїв , які того ж дня охрестили Небесною сотнею.

Що керувало цими відважними людьми ?Звісно , що любов до Батьківщини , небажання коритися владі , страх. Страх за майбутнє держави , народу ,своїх дітей. Страх – це теж рушійна, мотиваційна сила.

Наш обов′язок - пам′ятати про цих людей , про ті дні, які змінили нашу історію.

З метою пошанування пам′яті героїв Небесної сотні учні 11- А , 11 – Б провели конференцію «Історія Небесної сотні. Згадаймо головне.» У ході проведення якої розглядали наступні питання :

  1. Передумови Майдану
  2. Мирний початок (тобто Мирна фаза протистояння)
  3. Бойові дії(тобто Гаряча фаза протистояння)
  4. Герої Майдану.
  5. Ушанування пам′яті Євромайдану , Революції гідності та Небесної сотні в:
  • назвах вулиць і площ , монет, музеїв
  • літературі
  • інших видах мистецтва

Перед виступом кожного із доповідачі присутнім пропонувалося переглянути опитувальник ,який складався із 3 пунктів. Після завершення доповіді робили вибір : вибрали один з варіантів. Вони робили за допомогою карток. Червону картку підносили у тому випадку ,якщо обирали перший варіант , блакитну – другий варіант , фіолетову – третій. А члени лічильної комісії допомагали з′ясувати позицію присутніх стосовно кожного питання.

А наприкінці конференції результати були вивішені на фліпчарті та оголошені ведучею для загалу . Тому сьогодні учні не були пасивними спостерігачами ,а були співучасниками нашої зустрічі.

За свідченням школярів (результати голосування про це теж засвідчили) ,саме у такому форматі варто проводити заходи такого типу.

Переглядів: 328 | Додав: alonarizko7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar